Tomlow advocaten is al bijna dertig jaar lang eigenzinnig, bevlogen en doelgericht. Wij zijn een landelijk opererend kantoor, met als basis de stad Utrecht. Wij staan landelijk onder meer bekend om onze aanpak en expertise op het gebied van huurrecht woonruimte. Ook op het gebied van (commercieel) vastgoedrecht doen we mooie zaken.
Tomlow advocaten werkt uitsluitend met ervaren advocaten die stuk voor stuk hun sporen hebben verdiend in de advocatuur, het bedrijfsleven of de rechtspraak. Wij werken onder meer voor woningcorporaties, gemeenten, werkgevers, particuliere en zakelijke verhuurders. Binnen onze specialismen huurrecht, bestuursrecht, vastgoedrecht en contractenrecht hebben we een uitstekende reputatie hoog te houden. We weten wat er speelt en hebben korte lijnen met onze cliënten. Zo zijn we in staat om in iedere zaak maatwerk te leveren.
Door groei van onze praktijk en om verder op te stomen in het rechtsgebied vastgoed, komen wij graag in contact met een (senior) advocaat-medewerker vastgoedrecht.
Als advocaat ben je bij ons verantwoordelijk voor de afwikkeling van zaken op het gebied van commercieel vastgoedrecht en algemeen verbintenissenrecht. Heb je daarnaast ervaring met bestuursrecht/omgevingsrecht, dan is dat een flinke pré.
Je treedt op voor verschillende soorten cliënten waaronder woningcorporaties, gemeenten en professionele verhuurders.
Vanwege de aard van de praktijk dien je op jouw ervaringsniveau te beschikken over een goede kennis van het civiel procesrecht. Echter, wij adviseren onze cliënten liever dan dat wij voor ze procederen. Maar mocht het zover komen, dan zijn wij meer dan uitstekend in staat om de belangen van onze cliënten te dienen.
Je wordt een van de gezichten van ons kantoor en bepaalt mede hoe ons kantoor zich verder ontwikkelt.
Tenminste 6 jaar relevante ervaring op het gebied van commercieel vastgoedrecht. (Beginnende) eigen praktijk en een goed netwerk. Afgeronde Grotius specialisatieopleiding Vastgoed strekt tot aanbeveling.
Wij werken hard, maar kiezen ook bewust voor een goede balans tussen werk en privé, dit verwachten wij ook van jou. Wij zijn jong van geest, lunchen gezamenlijk, lachen veel en houden elkaar scherp.
Uiteraard bieden wij een uitstekende, marktconforme beloning (afhankelijk van leeftijd en ervaring), een aantrekkelijke werkomgeving, groeiperspectief, duidelijkheid over loopbaankansen en waar nodig goede begeleiding door onze advocaten. Voor de juiste kandidaat behoort toetreding tot de maatschap in de toekomst tot de mogelijkheden.
Wil je meer weten of heb je een ander profiel maar denk je toch goed te passen? Neem dan contact op met Marcel van Wezel via telefoonnummer 030 252 18 02.
Ervaringsjaren: 6+
Uren: 32 – 40 uur
Een assessment kan onderdeel uitmaken van de procedure.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.